Spinning

Nu har jag gått upp tidigt,
och det har fått mig att lidigt.

Jag ska träna spinning,
även fast jag har ont i min tinning.
Mika skulle följt med,
vi skulle cycklat på ett led,
men hennes pojkvän var dum,
och nu är hennes telefon stum,
för hon var uppe hela natten,
och inte heller kan hon hitta cyckelhatten.

I min säng ligger min pojkvän naken,
han tittar upp i taken.
jag vill också ligga och gosa,
men jag måste sätta på mig min trosa.
För träningspasset börjar snart,
och jag måste hinna göra mig klart.

Kommentarer
Postat av: mika pika

Sofie min bästa vän du är en riktig rem skriv lite nu jag vill läsa lite mer :D:D PUSS O KRAM älsklings vän

2009-06-06 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0